Det tar sig sakta men säkert

Träningen rullar på men känns inte som jag orkar särskilt mycket, kan bero på kvava varma vädret får jag hoppas på. Sprang 4,2 km igår och idag ska jag införskaffa mig en pulsklocka tänkte jag. Ett stort problem när jag springer är att jag får så ont som kramp i nedre högra delen av magen så jag knappt kan andas och måste gå en liten stund. Jobbigt är att jag nu har motivationen men kroppen vägrar... När jag började för ca 2 månader sen vägde jag 67-68 kg, jag är en stadig bit även om det inte ser ut som så. Meningen med träning va inte att gå ner i vikt utan orka mer och få lite mer muskler (stora benmuskler ville jag få slankare. Jag har lyckats med en del av mina mål och bonusen blev att jag nu väger ca 63-64. Detta trodde jag aldrig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0