What the hell happened!?

Var med till Norrköping med Cicci idag och skulle få bort min gröna ton i mitt blonda hår. Efter fyra timmar och tre färgningar ser jag nu ut såhär! Ingen kunde förklara varför det gröna inte försvann, det blev snarare värre, lärarna fattade ingenting.Tillslut blev det en snygg kastanj/koppar/röd färg och det var INTE det jag tänkt mig, inte blond för fem öre, jag som trivdes så bra i blont och mitt hår kommer väl aldrig palla att bli blont igen så får glömma de tankarna . Tänk att när jag färgar där nere på syrrans skola blir det  aldrig som jag tänkt ut att jag ville men tamefan blir det snyggt varje gång ändå! Shit happens...
 



Kommentarer
Sara

Guh va fin du blev! :D Du passade väldigt bra i ditt blonda hår och du passar lika bra i detta tycker jag! :D Och om du vill ha tillbaka ditt blonda så får du vänta ett litet tag så att det inte händer samma sak som det gjorde för mig. Håret gick av! Men färga med lite mildare färger för håret kanske i ett år eller så, sen kan du nog få tillbaka ditt blonda igen om du så vill :) <3

2012-11-16 @ 02:24:53
URL: http://lilleg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0