Resultat

Kanske är det en liten aning av magmuskler som skymtar där under! Skönt att se att man iaf gör någon nytta med alla promenader och löpturer ute i denna natur som nu mer börjar likna ett träsk. Började gymma här för ett tag sen och börjar inse att det faktiskt är roligt och känner mig inte lika rädd för att folk ska se på när man tränar. Jag kör mitt eget race och skiter i att jag troligtvis är klenast där inne (får sänka med 40 kg på varje maskin). Känner att peppen av träning och välmående förgyller min annars så dystra och regniga höst! Att jag mår bättre och är gladare är ett bra tecken och muskler och mer slimmad siluett (till och med mina love-handles och min rumpa har börjat minska i fettmängd) är bara bonus.



Kommentarer
Sara

Du ar sa duktig gumman! Beundrar dig verkligen! Ska sjalv forska att komma igang med lite vardaglig motion har i det varma landet men det at ocksa varmen som far en att stanna. Man svettas floder x) Dessutom blir man inte bara lite latt rosa i ansiktet utan pa hela kroppen da man troligtvis branner sig i solen, haha!

Hur som helst, ar glad for din skull, att du har kommit igang med traningen! O om jag kommer ihag ratt sa ar det halsogymmet du tranar pa?? Ska borja trana dar igen nar jag kommer hem, sa da kanske vi kan kora ihop?! :D

Saknar dig min twin! <3

2012-10-19 @ 11:15:18
URL: http://lilleg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0