Onsdag ~träning på schemat~

Idag på träningen träffade vi Daniel som utbildar sig till personlig tränare och har startat ett eget företag som heter dehälsa ( se www.dehälsa.se). Han jobbar med funktionell träning och peppning. Han skulle idag visa oss grunderna i hur man tränar på rätt sätt, hittar sig själv och sin kropp, lära sig andas & spänna rätt för att öka kapaciteten. Detta var verkligen super intressant och få lära sig och att hållningen är A & O i träningen för att inte belasta fel muskler osv. Lärde mig mycket på den lilla stunden vi höll på. I slutet fick vi också ställa oss på en våg som genom en elektrisk puls mäter kroppens kapacitet. Jag hade super ångest över detta och var så nervös! Men jag får tänka att detta är nu i början av min träning (har precis kommit igång igen) och jag kan inte förvänta mig en elitkropp. Det ska bli superskoj att få komma tillbaka och träna med honom och sedan senare mäta igen för att se resultatet av allt jobb!
 
Jag skämms inte över mig själv lika mycket längre och kan därför visa er mina resultat:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0