Dikt som får mig till tårar!

Igår när jag kom hem från jobbet så fick jag ser en lapp som mamma gav fram till mig. Det var min lillebror som skrivit om sin saknad efter de som har gått bort i våra liv den senaste tiden <3 Underbart fin! Vi började gråta här hemme av orden han skrivit. Han är endast tio år och vet redan vad sann saknad är? Trodde inte han förstod så mycket av den sorg vi burit på de senaste året, tydligen förstår han mer än vad man tror.
 
 
Ett hål i mitt hjärta: ~Isak Jonsson~

Det finns ett hål i mitt hjärta. Ni som har ett hjärta skydda det väl.
Jag önskar ni var här mormor och farmor, jag hoppas att vi träffas nån gång. 
Jag trodde ni var här på jorden med mig.
Ni lärde mig att baka och mycket andra saker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0