BULLBAK


Jag är lite rolig på ett sätt... jag skjuter upp allt jag kan så länge det går tills jag tar tag i det! Nu igår blev en sån dag. Jag gick upp på morgonen och gick i skolan, kom hem och drog igång musik och bakade en bulldeg. När degen jäste passa jag på att diska och städa undan. Efter bullarna var klara blev det storstädning av lägenheten och rensning av skafferi (som förövrigt va så fullt av skit att jag inte visste vad jag hade. Ett samtal och en ny tvättmaskin knallade upp för trappen och satte sig i mitt badrum. Sen bjöds de på fika en kortis med nybakta bullarna. En bullängd togs med hem till mor o far eftersom jag försöker att inte äta sötsaker. Sen bar det av på tantträning med backträning med lutning så jag trodde jag var i alperna! Trött tjej slängde sig sen framför paradise hotel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0