N E W S !

Klickade hem en liten gåva till mig själv för att jag tyckte jag flörtjänade det! Ett nytt objektiv Canon 50mm f/1,4 detta dels för att få tillbaka fotoinspirationen som är helt dött och också för att ha ett super objektiv till Turkiet som jag sen ska bomba er (få) underbara läsare med. Tog min nya babe direkt ur kartongen som jag hämtat på ICA Maxi och for ut på en testrunda! Det var på bilfärden hem som jag tänkte i min lilla bubbla ~" Åh, här vore det fint oc fota"~ men som vanligt kommer min tanke efter "jag gör det en annan dag" MEN denna gång stoppade jag mig själv och tänkte "Du vet tamefan att det aldrig händer! du tar digaldrig för att göra det, du har tid och till och med kameran med i bilen?!" så det gjorde jag! Jag hade dock inte ro att hitta de ställen/vinklar/inställningarna som jag ville då jag trots alltkände mig stressad. Folk for förbi mig och stirrade konstigt på mig kravlandes i dikena med gräs upp till öronen. Men här kommer några jag tog..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0