Surprise!

Det var mitt under tjejkvällen denna pudding klev in bland mina andra vänner! Skrikandes och tårögd omfamnade jag den lång gestlten som egentligen skulle befunnit sig i Asien området? Hon hade sagt att hon skulle komma hem tidigare, den 12 januari och har sedan i smyg planerat med min lillasyster att hon ska överraska mig. Sicken överaskning sen, höll tametusan på att kissa på mig av chock/glädje <3 Glad att du är hemma och nu blev du 20 också förihelvete! 

Grattis MY TWIN! <3
 
 


Kommentarer
Sara "Danifers" Dahlfors

Bilden i mitten, SNYGGAST EVER! xD Guh vad många bilder & minnen jag har med dig sedan skoltiden :D Helt galet va kul vi hade!!!

Kul att du blev överraskad stumpan! :) Lovar att jag åker på äventyr med dig nästa gång :D <3

2012-12-27 @ 16:26:45
URL: http://lilleg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0