Tur i oturen?

 
Tänkte att jag skulle passa på att handla på systemet när jag ändå var inne i stan igår, gick med andra påsar i ena handen och systemetpåsen i andra när benen försvann! Katrineholms gator är tamefan det värsta jag varit med om. Allt flög all världens väg, lyckades rädda systemetpåsen i luften genom att slänga deni en snödriva och som tur var gick inget sönder men knäna säskilt högra blev totalt krossat och händerna uppfläkta. Jag tänker mest på alla äldre stackare där ute?
 
Idag tog jag mig i kragen och pratade med chefen om min framtid på arbetsplatsen, efter en stunds snack fick jag ett vikariat på schema i tre månader rullande! Awesome, jag blev superglad. Senare i aprill skulle vi se hur läget ligger till med alla som har visstidsanställning osv. Eventuellt ska annat boende öppnas i trakten som man kanske kan önska att mn fick tjänst hos. Blev iaf super glad att jag fick tre månader planerad 90% arbetstid! Jag hoppas att allt går bra och att jag kan hitta en utbildning som undersköterska, vet dock inte hur det ska gå till.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0