~Underbar och älskad av alla~

Idag var en dag med sorg i hjärtat och ändå lättnad från axlarna, våran älskade ponny har nu fått nytt hem och ny ägare. Det tar emot så hårt att inte få ha henne kvar men jag vet att hon får det inte bättre någon annanstans. Vi har vuxit ur denna charmprinsessa för länge sen och har inte kunnat tävlat sen jag blev 18. Grävde fram ett par bilder på vår underbara ponny från de stunder jag alltid kommer minnas. Som tur väl är stannar hon i närheten så jag kan hälsa på och hålla ögonen på henne trots att hon inte är min längre. Men nu önskar jag Voice och Elin all lycka och framgång och jag kommer hejja sittandes på läktaren från och med nu!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0