Äntligen

Äntligen tagit tag i mina lovehandles och köpt mig ett gymkort! Nu ska jag försöka fylla hösten med träning och peppande tankar. Hösten är min stora fälla! På hösten är man inne och myser till film med varm choklad..chips..cola..godis ja listan är lång! Ska inte sluta med det men jag ska iaf försöka minska på det och istället öka träningen. Jag skulle aldrig klara att vara helt utan eftersom att jag är en riktig godisråtta och dessutom älskar jag att baka.
Känns otroligt bra att äntligen vara taggad och peppad att träna. Innan har jag aldrig haft tillräckligt med motivation för att lyfta arslet ur soffan! Men nu är jag singel och sökande vilket också är en morot till att försöka bli mer fit och de där lovehandlesen ska DÖ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0