Kanelbullensdag

Jag får ursäkta för dålig uppdatering! Det har hänt mycket i mitt liv den senaste tiden och det har varit oerhört tufft. Nu har fem nära personer i mitt liv gått bort allt detta under ens ett år! Varav två på samma vecka farmor och mormor, allt detta när jag befann mig i Turkiet. Då i samma veva fick jag också reda på att vår häst som vi fött upp och ridit in och haft mycket länge avlivats pga ett ben som krånglat. Behöver inga mer dåliga nyheter och alla dessa begravningar är bara för mycket för en människa att hantera. Så bilder från turkiet kommer när de kommer.

Kan inte hylla min kära mormor och farmor mer än att baka kanelbullar på de viset de lärt mig sina bästa knep <3 ~ alltid i mitt hjärta, kommer minnas er och alla vackra stunder ~



Kommentarer
Sara

Men gumman då! :O Lägger en extra tanke till dig härifrån andra sidan jordklotet! Kanske inte finns nära men jag finns fortfarande här om du behöver mig! <3

Svar: Aww tack raring <3 Det är lite tufft just nu men får försöka ta mig igenom det som bäst jag kan! Miss you <3
Sara Jonsson

2012-10-08 @ 04:07:57
URL: http://lilleg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0