Torsdag ~Transformation~

Är väldigt taggad på träningen just nu eftersom man börjar se och känna resultat. Gått ner cirkus 5 kg och är påväg att öka up dom igen i muskelmassa istället. Skulle önskat att jag tagit en före och efter bild med bättre kamera, men nu är ju det försent.
Ska nu försöka få ordning på konditionen så jag kan fettförbränna på riktigt. Ska försöka jobba mig till målet att springa 2 km på 10 minuter vilket innebär en hastighet på 12Km/h. Min svårighet är att springa snabbt och har ingen alls grundkondition att utgå ifrån heller.. samt att springa är tametusan det värsta jag vet. Springa gör jag i flykt ifrån mördare eller våldtäktsmän inte fan för att det är kul i alla fall. Men det är bara att bita i det sura äpplet, ingen idé att ge sig in halvhjärtat nu när jag kommit såhär lågt! TAGGA!


Kommentarer
Sara Dahlfors

Duktig du är tjejen! Det är bara att kämpa på! :D

2013-03-29 @ 21:24:29
URL: http://lilleg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0