Life just isn't fair ~R.I.P~

 
Just nu är det inga roliga tider för mig, har inte en lika deppig höst som förra året men absolut inte på topp just nu. I fredags for våra älskade hästar upp till himlen. Visste inte var jag skulle göra av mig själv och klarade inte av att ens vara i närheten av stallet sista dagarna innan. Med tårarna rullandes för kinderna sa jag hejdå till några av de finaste hästarna i världen. Cayenne uppfödd på gården efter Mirelle som visade sig ha en kissingspine. Finns ingen maffigare dressyrhäst men sånna potential som denna. Han är uppfödd på gården hos oss och har alltid varit där. Grace min alldeles första egna häst, mitt fina mitt allt! <3 Kommer sakna dig så oerhört mycket, du var den underbaraste vackraste hästen som någonsin funnits. Uppfödd på gården efter Ulla Georgia som min mamma fick där Ulla bara var fem år gammal och hade kvar till bara ett par år sedan. Grace hade en syster, Sätra bo bitch som tyvärr avlivades förra hösten pga en skada i benet.Nu går min älskade Grace samma öde på grund av en jävla senskada! ÄLskar dig så himla mycket min fins häst! 

Går inte en dag utan att jag tänker på er <3  Galoppera vidare i hästhimlen mina fina....
 
Sätra bo Grace fd,97
Cayenne fd. 00


Kommentarer
Sara

Nej men gumman! Önskar jag var hemma och kunde ge dig en kram... <3 Finns här om du behöver mig!

Svar: Tack vännen! <3
Sara Jonsson

2013-10-30 @ 21:45:51
URL: http://lilleg.blogg.se/
Emilia

Saknaden är stor och det känns tungt! Jag pratar med dom varje gång jag går förbi gravarna och hoppas och tror att de har det lättare nu och slipper smärta. Men den biten på vägen förbi den platsen kommer alltid vara tung att gå. Men jag tror de galopperar runt i sommarhagen och leker med varandra som när de var små och gick på sommarbete. Älskade hästar! Kramar

Svar: Ja det kommer nog kännas tufft länge! Tur man har minnena av dom som man kan tänka tillbaka på. Finns inga hästar som dom! Kram
Sara Jonsson

2013-10-31 @ 06:29:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0