Överraskning!

Min underbara kille överraskande mig igår! Allt började med att jag på skämt frågat va han ville ha på Willys när jag handla och han valde en dricka till middag. Samtalet fortsatte med att han skulle köpa pizza till detta. Fick ett meddelande att han kommer med pizzan snart. Fem minuter senare plingar det på dörren och när jag kikar i titthålet så ser jag bara pizzakartonger. Jag tänker att aww va gulligt han har beställt onlinepizza!!? men nej... Där står min prins med pizzorna i famnen. Så jävla lycklig jag blev, han är det finaste som finns, aldrig varit med om nåt så gulligt! glädjetårar kom och tog ett tag innan jag fattade att det va sant. Gud va jag älskar dig ♥ min bara min!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0