Stå upp för dig med rak rygg!

Skrev ett brev till min chef angående arbetsförhållanderna på jobbet och får ett sms tillbaka. Hon förstod helt vad jag sa och att hon tillfälligt ändrar arbetstiderna för att hon absolut inte vill att jag försvinner då jag är en "klippa" med brukarna. Underbar känsla eller vad! Jag tog äntligen tag i vad jag tyckte och kände och öppnade käften (tog tag i pennan). Att man dessutom får beröm för det jobb man gör är ju absolut inte fel det heller. Nu är självförtroende-arbetssituationen förbättrad ska bara se om jag någon gång kommer ha självförtroende om mig själv och mitt utseende. Det lär ju aldrig hända, särskilt med tanke på hår-miss-färgningen idag!

~Keep your back straight and trust your heart~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0