Måndag ~ego~

Jag är skitdålig på att uppdatera just nu, dels pga inspirationsbrist, fotar inte för tillfället, krångel med mitt jobb och allmänt pissed pga det. Jag har iaf sökt in till polishögskolan! Har haft det som dröm sen jag var liten att bli polis och alltid haft det i baktanke när jag sökte gymnasium osv. Många säger att jag skulle passa som polis och jag börjar faktiskt tycka det själv också. Men så är det alla de där kriterierna som man måste fylla och sen alla mina rivaler så jag har inte så stora förhoppningar. Just nu är jag inne i lägenhets jakt i lilla Katrineholm och har varit och tittat på några, ska iväg idag och titta på en tvåa på norr och hoppas på att det är lägenheten of my dreams <3 Nu kan jag fan inte bo hemma längre!
 
Så lite egobilder från min rocksminkning jag lekte med häromdagen när jag köpte nytt smink från Make up store (himlen) <3 Provade även att byta ögonfärg på mig vilket var fett creapy! Ser ut som en helt annan människa..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0